Informatie over reparatieprijzen (Verenigd Koninkrijk, Ierland en Malta)
Lees de informatie in dit artikel om meer te weten te komen over de reparatieprijzen voor het Verenigd Koninkrijk, Ierland en Malta.
Nadat we je product hebben onderzocht, bevestigen we de totale kosten voor reparatie of vervanging.
Let op: als je de reparatie-evaluatie en diagnose van onze technici niet wilt accepteren en weigert te betalen voor de geleverde kostenraming, wordt de reparatie niet verwerkt en ontvang je het product terug zoals het is.