Je PayPal koppelen aan een Nintendo-account
1. Gebruik een smartapparaat om de QR-code te scannen die op het scherm 'Een PayPal-account koppelen' verschijnt.
Log in met je PayPal-account of maak een nieuwe PayPal-account aan.
5. Lees het PayPal-beleid door en selecteer AKKOORD EN DOORGAAN om het koppelen van je accounts te voltooien.
6. Als je PayPal-account is gekoppeld, selecteer je BEVESTIGEN op je Nintendo Switch-systeem.
3. Kies een betalingsmethode uit de accounts die je geregistreerd hebt bij PayPal (bankrekening, creditcard enz.) wanneer hierom gevraagd wordt. Selecteer DOORGAAN.