Kan ik het ouderlijk toezicht instellen voor elke speler op de Nintendo Switch?
Het ouderlijk toezicht wordt ingesteld voor het hele Nintendo Switch-systeem en dus niet voor elke speler apart. Zodra het ouderlijk toezicht is ingesteld, gelden de beperkingen voor iedereen die het systeem gebruikt. Je moet het ouderlijk toezicht instellen met de jongste speler als uitgangspunt.
De ouder of voogd kan echter informatie over de speeltijd en gespeelde software per Nintendo Switch-gebruiker bekijken via de app ‘Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch’ (versie 1.1.0 of later). Bij games waarbij geen gebruiker geselecteerd hoeft te worden om te spelen (zoals 1-2-Switch) wordt alleen de gezamenlijke speeltijd van alle gebruikers van het systeem getoond.
Klik hier voor hulp bij het instellen van het ouderlijk toezicht voor je Nintendo Switch-systeem.