Kan ik vrienden uitnodigen voor mijn game?
Vaak hebben games met lokale of online multiplayeropties een manier om vrienden uit te nodigen of om je aan te sluiten vanuit de game zelf. Check het menu of de instellingen van de game voor hulp bij het instellen van een multiplayergame. Het is niet mogelijk om specifieke mensen op je vriendenlijst uit te nodigen voor een multiplayergame via je gebruikerspagina op de Nintendo Switch.
Wanneer iemand uit je vriendenlijst je uitnodigt om aan zijn of haar speelsessie mee te doen, kun je de uitnodiging bekijken en accepteren door je gebruikerspictogram te selecteren in de linkerbovenhoek van het HOME-menu en naar beneden te scrollen naar Uitnodigingen om online te spelen.