Nintendo Netwerk-ID informatie wijzigen (e-mailadres, geslacht, regio, etc.)
Stapsgewijze instructie voor het wijzigen van informatie van een Nintendo Netwerk-ID.
Je kunt de informatie van je Nintendo Netwerk-ID wijzigen op een Wii U systeem of Nintendo 3DS familiesysteem.
Toegang krijgen tot Nintendo Netwerk-services vanaf een apparaat zoals pc of smartphone.