Elke verzameling klassieke games blijft groeien. In de toekomst worden meer games toegevoegd.
In bepaalde games kun je kiezen tussen de Noord-Amerikaanse en Europese versies met gelokaliseerde teksten.
Je kunt games spelen terwijl je offline bent, maar je moet een actief lidmaatschap hebben en je lidmaatschap regelmatig verifiëren door verbinding te maken met het internet.
De opslagvereisten worden verhoogd als er meer games aan de software worden toegevoegd.