Als je geen toegang hebt tot de opslagclouddienst
Instructies voor wanneer de opslagclouddienst op de Nintendo Switch niet toegankelijk of bruikbaar is.
Als er momenteel een back-up wordt gemaakt van opgeslagen gegevens van een andere game, wacht dan even tot dat proces klaar is. Je kunt dit proces ook annuleren en handmatig een back-up maken van de opgeslagen gegevens van de game die je het meest recentelijk hebt gespeeld.