Profielafbeeldingsstukjes Splatoon 3 Grand Festival
Doe mee aan het Splatoon 3 Grand Festival om verse afbeeldingsstukjes te verdienen waarmee je een aangepaste profielafbeelding kunt maken.
Als je minstens één keer meedoet, ontvang je een afbeeldingsstukje met het festivallogo. Als je tijdens het event een wedstrijd speelt, of het nu met vrienden of met andere spelers is, verdien je drie keer zo veel afbeeldingsstukjes met de bands Squid Sisters, Tentacool en Deep Cut.