Opgeslagen spelgegevens ontbreken of kunnen niet worden gelezen
Als je een game probeert te starten, kun je een opgeslagen bestand niet openen of ontbreekt er een opgeslagen bestand.
Als het probleem zich blijft voordoen, zal het systeem gerepareerd moeten worden. Zorg dat je eventuele problematische gamecards bijvoegt, of aangeeft bij welke gedownloade software dit probleem zich voordoet.