Poké Ball Plus koppelen aan Nintendo Switch
1. Start het spel Pokémon: Let’s Go, Pikachu! of Pokémon: Let’s Go, Eevee! op een Nintendo Switch systeem. Nadat de gewenste taal is geselecteerd, wordt er een controller-selectiescherm getoond.
2. Druk nu eenmaal op de Bovenste knop of op de control stick-knop op Poké Ball Plus.
3. Druk nogmaals op de Bovenste knop of op de control stick-knop en selecteer dan ''Bevestig'' om Poké Ball Plus als controller te gebruiken.