Pokémon Sword of Pokémon Shield Expansion Pass DLC verschijnt niet
De informatie in dit artikel kan van pas komen als je de DLC voor Pokémon Sword of Pokémon Shield hebt gekocht en het niet in de game verschijnt.
In het software-optiesmenu selecteer je GEHEUGENBEHEER en vervolgens SOFTWARE WISSEN.
Selecteer je profielafbeelding in de hoek rechtsboven om toegang te krijgen tot je accountinformatie en selecteer vervolgens OPNIEUW DOWNLOADEN. Selecteer de content in de lijst van eerder gekochte titels en tik op het oranje pictogram om opnieuw te downloaden.
In het software-optiesmenu selecteer je GEHEUGENBEHEER en vervolgens SOFTWARE WISSEN (niet SOFTWARE ARCHIVEREN). Download de game vervolgens opnieuw.