Pokémon ontbreken na overzetting naar Pokémon HOME (Pokémon HOME)
De informatie in dit artikel kan van pas komen als je bepaalde Pokémon niet kunt vinden nadat ze zijn overgezet naar Pokémon HOME.
Ga naar support.pokemon.com voor meer hulp als de bovenstaande stappen je probleem niet oplossen.