Problemen met de bandbreedte van het netwerk oplossen
Stapsgewijze instructies voor het oplossen van een probleem met de internetsnelheid van een thuisnetwerk.
Je kunt de downloadsnelheid van je netwerk controleren door ''internetsnelheidstest'' te zoeken in een zoekmachine.Als je downloadsnelheid lager is dan de aanbevolen snelheid (veel services werken het beste bij een downloadsnelheid van 1.5Mbps of hoger - hoe hoger, hoe beter), neem dan contact op met je netwerkadministrator of internetprovider.
Als je een zwakke of slechte signaalsterkte ervaart met draadloze apparaten op je thuisnetwerk, kan het verbeteren van de signaalsterkte van je draadloos netwerk ook de verbindingssnelheden van apparaten op je netwerk verhogen.