De informatie in dit artikel kan helpen als je een fout tegenkomt in Animal Crossing: New Horizons voor de Nintendo Switch die je gameplay-ervaring kan beïnvloeden.
We zijn op de hoogte van een fout in Animal Crossing: New Horizons die gameplay-problemen veroorzaakt wanneer de onderstaande acties in deze specifieke volgorde worden uitgevoerd.
Als je de DLC Happy Home Paradise hebt gedownload en de mogelijkheid hebt vrijgespeeld om de huizen van bewoners op je eiland te renoveren door bij de servicebalie met Tom Nook te praten, kun je gameplay-problemen ervaren als je vraagt om het huis van een bewoner te mogen renoveren terwijl de gate op je luchthaven open is.
Als de bug zich voordoet, heeft dit geen invloed op andere spelers die je eiland hebben bezocht, of op de opgeslagen gegevens van de game, zoals het eiland of de bewoners.
Onze excuses voor het ongemak. Volg de onderstaande stappen als de fout bij jou optreedt.