Bericht: Je kunt op dit moment geen vouchers kopen.
De informatie in dit artikel kan van pas komen als je, wanneer je een stel Nintendo Switch-gamevouchers probeert te kopen, de volgende melding ontvangt: “Je kunt dit artikel niet kopen, omdat daardoor het maximale aantal vouchers dat je op hetzelfde moment kunt hebben, zal worden overschreden.”
Dit bericht geeft aan dat je al zeven of acht actieve Nintendo Switch-gamevouchers hebt. Je kunt in totaal slechts acht actieve vouchers tegelijk hebben.