Informatie
Gebruik de informatie in dit artikel wanneer een Nintendo GameCube Controller-adapter is aangesloten op een Nintendo Switch-systeem, en de op de adapter aangesloten Nintendo GameCube-controllers niet te gebruiken zijn.
We zijn op de hoogte van een probleem met de Nintendo GameCube Controller-adapter waardoor Nintendo GameCube-controllers niet worden herkend na het installeren van systeemversie 19.0.0. We proberen een oplossing te vinden. Onze excuses voor het ongemak. Wanneer je te maken hebt met dit probleem, volg dan de onderstaande stappen.