De Nintendo Switch reageert langzaam als ik de tv-stijl gebruik, of het geluid van de tv loopt niet synchroon met de game.
Als je een Nintendo Switch in de tv-stijl gebruikt, stuurt het systeem informatie naar de tv, die wordt omgezet in geluiden en beelden. Soms lopen het beeld en het geluid niet synchroon, maar dat wijst niet direct op een defect.