Foutcode: 2-ALZXA-0008 of 2-ALZYA-0008 (Pokémon Roze / Pokémon Violet)
De informatie in dit artikel kan van pas komen als je foutcode 2-ALZXA-0008 of 2-ALZYA-0008 krijgt als je een online functie gebruikt in Pokémon Roze of Pokémon Violet.
Deze fout doet zich voor als de communicatie met de server onderbroken is. Dit wordt meestal veroorzaakt door een langzame of instabiele netwerkverbinding, wat het gevolg kan zijn van een draadloze storing of niet reagerende internetapparatuur. De fout kan ook optreden als je je Nintendo Switch-systeem tijdens het spelen in de slaapstand of vliegtuigstand zet.