Wat moet je doen
De informatie in dit artikel kan van pas komen als je een Nintendo Switch-systeem gebruikt, het systeem niet meer reageert en foutcode 2107-0114 wordt weergegeven.
Als de fout zich blijft voordoen, of als de fout zich regelmatig voordoet, moet het systeem worden gerepareerd.