Wat kun je doen
De informatie in dit artikel kan van pas komen als de foutcode 2107-0429 wordt weergegeven wanneer je je Nintendo Switch-systeem aanzet of verbinding probeert te maken met het internet.
Als het opnieuw opstarten van het systeem het probleem niet heeft verholpen, moet het systeem gerepareerd worden.