Belangrijk
De informatie in dit artikel kan van pas komen als je je Nintendo Switch-systeem niet kunt verbinden met een (draadloos) netwerk en foutcode 2110-1115 te zien krijgt.
Beide uiteinden van de ethernetkabel moeten stevig in de ethernetpoorten van de LAN-adapter of houder en router/modem zitten. Als een van de uiteinden van de kabel niet goed blijft zitten, moet je mogelijk een andere ethernetkabel proberen.
Dit probleem kan worden opgelost door je netwerkapparaten opnieuw op te starten als het probleem te maken heeft met apparaten die niet reageren. Zorg dat, na het opnieuw opstarten van je apparaten en voordat je de internetverbinding van het Nintendo Switch-systeem test, de netwerkapparaten weer zijn ingeschakeld en dat andere apparaten verbinding kunnen maken met het internet.
Als je verbinding maakt met een apparaat met meerdere LAN-poorten, probeer dan de ethernetkabel op een andere poort aan te sluiten. De meeste routers beschikken over minstens vier poorten voor netwerkapparaten.
Als je meer hulp nodig hebt met het Nintendo Switch-systeem, moet het worden opgestuurd voor reparatie.