Wat moet je doen
De informatie in dit artikel kan van pas komen als je foutcode 2123-1516 krijgt terwijl je een game probeert te spelen op een Nintendo Switch-systeem.
Voer een verbindingstest uit op het Nintendo Switch-systeem om te controleren of het wel met het internet verbonden is.
Volg onze stappen om verbinding te maken met een draadloos netwerk. Wanneer je een andere foutcode krijgt tijdens het verbinden, zoek dan deze specifieke foutcode op om het probleem verder op te lossen.