Je kunt je Nintendo Switch niet koppelen aan de app ‘Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch’ en de foutcode 2155-0400 verschijnt.
Als deze foutcode verschijnt, moet je waarschijnlijk een systeemupdate uitvoeren voor de Nintendo Switch, voordat je deze service kunt gebruiken.