De informatie in dit artikel kan van pas komen als je foutcode 2318-1200 te zien krijgt.
Belangrijk: Controleer je verbinding nadat er wijzigingen zijn aangebracht aan het Nintendo Switch-systeem of de netwerkomgeving om te bepalen of de wijziging het probleem oplost.