Opmerkingen
De informatie in dit artikel kan van pas komen als je geen video's naar Facebook kunt uploaden vanuit het album op je Nintendo Switch-systeem en foutcode 2801-7181 te zien krijgt.
Kijk op de pagina met informatie over netwerkonderhoud voor de meest actuele informatie over onderhoud en serverstatus, en probeer het opnieuw nadat het aangegeven onderhoud is afgerond.