Neem contact met ons op als de fout zich blijft voordoen.
Als je een andere foutcode of foutmelding ontvangt na de downloadcode ingevoerd te hebben, kun je in onze kennisbank zoeken naar de nieuwe fout en de stappen daar volgen.