Wat moet je doen
De informatie in dit artikel kan van pas komen als je foutcode 9001-5599 en het bericht "Er is een fout opgetreden. Probeer het later nog eens." te zien krijgt wanneer je een aankoop probeert te doen op de officiële Nintendo-website.