Mogelijke oplossingen
De informatie in dit artikel kan van pas komen als je foutcode 9001-5911 en het bericht "Er is een fout opgetreden" te zien krijgt wanneer je een digitale aankoop probeert te doen via de officiële Nintendo-website.