Voltooi de volgende stappen
Als de fout zich blijft voordoen, kun je de foutmelding en het referentienummer onderaan het scherm met de foutmelding noteren en contact opnemen met de PayPal-klantenservice.
Als alternatief voor PayPal kun je ook gebruikmaken van een andere betalingsmethode, zoals een creditcard, of proberen de aankoop te doen op je Nintendo Switch-systeem.