Je kunt geen verbinding maken met een netwerk en je ontvangt een foutmelding waarin staat dat de instellingen niet ondersteund worden.
Als je het beveiligingstype van het netwerk verandert, is het ook mogelijk dat je deze instelling op je draadloze apparaten (computers, smartphones of tablets) die verbonden zijn met dit netwerk moet veranderen.