Foutmelding "Dit apparaat is gepauzeerd"
Deze foutmelding wordt weergegeven wanneer het draadloze netwerk toegangscontroles heeft ingeschakeld via de internetprovider die de toegang van het Nintendo Switch-systeem hebben beperkt.
Probeer de online functie weer te gebruiken.
Als het niet lukt om de bovenstaande stappen te voltooien, kun je contact opnemen met je internetprovider voor meer hulp.