De informatie in dit artikel kan van pas komen als je Pokémon HOME probeert te spelen op de Nintendo Switch en het volgende bericht te zien krijgt: "Pokémon HOME is currently in use on another device! The software is currently in the middle of important operations, so you can’t log in right now on this device." (Pokémon HOME wordt momenteel gebruikt op een ander apparaat! De software is bezig met belangrijke handelingen, dus je kunt nu even niet inloggen op dit apparaat.)
Zorg dat je eventuele handelingen in Pokémon HOME op andere apparaten (waaronder smartapparaten die de mobiele app gebruiken) hebt afgerond. Sluit vervolgens de app op alle apparaten en probeer het opnieuw.
Als je het bericht nog steeds te zien krijgt nadat je de app hebt afgesloten op alle andere apparaten, kun je contact opnemen met The Pokémon Company International voor hulp.