Game gekocht via de Nintendo-website staat niet op mijn systeem
Belangrijk: Als je de aankoop onlangs hebt gedaan en de game nog niet is begonnen met downloaden, kun je op de pagina voor netwerkonderhoud kijken of er storingen of onderhoud kenbaar zijn gemaakt. Als er een storing of onderhoud is, is het downloadproces mogelijk vertraagd. Probeer het opnieuw als het vermelde onderhoud of de storing is verholpen.