Geen geluid uit een of beide luidsprekers terwijl het systeem uit de houder is gehaald
In de handheldstijl of de tafelstijl komt er geen geluid uit een of beide systeemluidsprekers van de Nintendo Switch.
3. Start het systeem opnieuw op door de POWER-knop minstens drie seconden ingedrukt te houden. Kies daarna OPNIEUW OPSTARTEN / UITZETTEN > OPNIEUW OPSTARTEN.