Probleem in Endless Ocean Luminous
De informatie in dit artikel kan van pas komen voor spelers die mysterie 55 van de mysteriesteen niet kunnen onthullen.
Er is een probleem ontdekt in Endless Ocean Luminous waardoor in sommige gevallen mysterie 55 van de mysteriesteen niet kan worden onthuld.
Als je dit probleem hebt gehad tijdens het spelen, werk je software dan bij naar de nieuwste versie om verder te kunnen gaan.