Ring-Con reageert niet op bewegingen
De informatie in dit artikel kan van pas komen als het Ring-Con-accessoire niet reageert op draaien (bewegen) in de game Ring Fit Adventure.
De Ring-Con en beenband zijn ontworpen voor gebruik met de Ring Fit Adventure-software. Deze accessoires zijn niet compatibel met andere games of software.
Ontkoppel de rechter-Joy-Con van de Ring-Con en kalibreer de bewegingsbesturing van de Joy-Con.