Ring Fit Adventure - Vraag en antwoord
De Ring Fit Adventure-game is een nieuwe, innovatieve entertainmentervaring van Nintendo voor zowel gamers als niet-gamers. De ervaring combineert fitness met de fun van een avontuurgame, waarin spelers het om beurten tegen vrienden en familie kunnen opnemen om een topscore neer te zetten. Ring Fit Adventure bevat de nieuwe Ring-Con- en beenband-accessoires. Als er een Joy-Con-controller is bevestigd aan de Ring-Con, reageert deze op de bewegingen en inspanningen van de speler. De beenband wordt om je dij gewikkeld en bevat een Joy-Con die reageert op de bewegingen van je onderlichaam. Met deze accessoires zet Ring Fit Adventure oefeningen in de echte wereld om naar acties in de game.
Is er ook een digitale versie van de game? Zijn de Ring-Con- en beenband-accessoires afzonderlijk verkrijgbaar?