Samen spelen in Super Mario 3D World + Bowser's Fury
In dit artikel lees je hoe je samen kunt spelen in Super Mario 3D World + Bowser's Fury.
In Super Mario 3D World kunnen maximaal vier spelers samenwerken om Sprixieland te redden. In Bowser's Fury kunnen twee spelers samen op avontuur gaan als Mario en Bowser Jr. in een open wereld vol kattenplezier.
In Bowser's Fury kan op hetzelfde systeem een tweede speler als Bowser Jr. spelen om Mario te helpen. Je kunt Bowser's Fury niet via een lokale draadloze verbinding of online spelen.