Updategeschiedenis van Mario Tennis Aces
Let op: De score wordt teruggezet naar 2000 als de software in de vorige maand niet is gespeeld of als er verdachte gegevens zijn. Als de software niet wordt bijgewerkt naar versie 2.1.0, worden de veranderingen van december niet verwerkt.
Boo Als je met authentieke regels speelt, kun je het uitstappen voor een bal niet meer annuleren tijdens de periode dat de tijd stilstaat.