Updategeschiedenis van Xenoblade Chronicles 3
(Toegevoegd op 5 augustus 2022) Er zat een fout in de omstandigheden waaronder voorwerpen van de uitbreidingspas aan de software werden toegevoegd. De voorwerpen van de uitbreidingspas worden toegevoegd wanneer de software wordt bijgewerkt, zelfs als de uitbreidingspas niet is gedownload.