Zo voer je een update uit voor Animal Crossing: New Horizons
In dit artikel lees je hoe je een update kunt uitvoeren voor Animal Crossing: New Horizons.
4. Nadat de update is geïnstalleerd, wordt het nieuwe versienummer in het titelscherm weergegeven.
Als je rechtsboven in het titelscherm “Ver. 1.1.4” of “Ver. 1.1.4a” ziet, is de software bijgewerkt.