Zo voer je een update uit voor Metroid Dread
In dit artikel lees je hoe de meest recente software-update voor Metroid Dread kunt uitvoeren.
Er zijn drie verschillende Eindbazenoffensief-standen aan de game toegevoegd. Druk in het scherm 'Samus-bestanden' op de R-knop om naar het offensiefselectiescherm te gaan.
De volgende verbeteringen aan de demo van Metroid Dread zijn nu ook beschikbaar (Ver. 2.0.0).