Zo werk je F-ZERO 99 bij
We hebben bevestigd dat in opgeslagen gegevens die zijn aangemaakt met versie 1.4.1 of daarvoor, POSITIE PER VOERTUIG in ACE-CUP niet juist is vastgelegd.
Daarom wordt, voor opgeslagen gegevens van klanten die deze software sinds versie 1.4.1 of daarvoor gebruikt hebben, POSITIE PER VOERTUIG IN ACE-CUP geïnitialiseerd in versie 1.5.1.
De weekendevents worden om de beurt georganiseerd tijdens weekends nadat de Festival-Queen-Cup-eventperiode is afgelopen.