Zo werk je Paper Mario: The Origami King bij
In dit artikel wordt uitgelegd hoe je Paper Mario: The Origami King voor Nintendo Switch bijwerkt.
Let op: Als je dit probleem al bent tegengekomen, ga je terug naar Westelijke Imposantvlakte nadat de zon is teruggekeerd en versla je zwarte Shy Guy nog een keer om hem aan je Galerij toe te voegen.