Zo werk je Pikmin 4 bij
Als je een van de volgende problemen ondervindt, download dan deze update en laad je opgeslagen gegevens opnieuw vanuit het bestandskeuzescherm.
Opmerking: er wordt ook een update met de bovenstaande content verspreid voor de Pikmin 4-demo (ver. 1.0.2).