Zo werk je Splatoon 2 bij
190 180 - Er is een probleem opgelost dat zich voordeed wanneer het effect “subtopper” werd gebruikt, waardoor torpedobommen of bomblikjes vast kwamen te zitten in het terrein als deze richting de hoek van levelterrein werden geschoten/gegooid.