Zo werk je Super Mario RPG bij
Volg onderstaande stappen om een update uit te voeren voor Super Mario RPG& of de updategeschiedenis te bekijken.
Als je de volgende problemen al eens bent tegengekomen, dan zal het downloaden van deze updategegevens de problemen oplossen.