Zo werk je Xenoblade Chronicles: Definitive Edition bij
In dit artikel wordt uitgelegd hoe je Xenoblade Chronicles: Definitive Edition kunt bijwerken.
(Bijgewerkt op 14 juli 2020) We schreven in eerste instantie dat we het probleem hadden opgelost dat alle uitgeruste gems werden verwijderd, maar helaas hadden we het probleem niet opgelost in het geval dat de uitgeruste gems werden verwijderd als het maximumaantal voorwerpen werd meegedragen. Onze excuses voor de correctie.