Hoe je de systeemversie bijwerkt
Om een systeemupdate te kunnen downloaden moet je het Nintendo Switch-systeem verbinden met het internet.
In de meeste situaties downloadt het Nintendo Switch-systeem automatisch de meest recente systeemupdate. Volg de volgende stappen om de update handmatig te beginnen. Als je de systeemupdate niet kunt uitvoeren, start je systeem dan opnieuw op en probeer het nog eens.