Veelgestelde vragen over Mario Kart Live: Home Circuit
Ga voor meer informatie over het maken van een circuit naar Een baan maken in Mario Kart Live: Home Circuit.
Mocht een poortje beschadigd raken of voor de camera op de kart onleesbaar worden, ga naar De kart herkent een poortje niet tijdens het rijden (Mario Kart Live: Home Circuit).